Z przyjemnością ogłaszamy wyniki ósmej edycji konkursu WZOROWE PODKARPACKIE 2019!

Celem konkursu organizowanego przez INNpuls Sp. z o.o. z Rzeszowa pod patronatem honorowym Marszałka Województwa Podkarpackiego, jest wyróżnienie produktów i usług z zastosowaniem rozwiązań z zakresu wzornictwa.

Z uwagi na sytuację epidemiologiczną w tym roku nie mieliśmy możliwości bezpośredniego wręczenia nagród i wyróżnień w naszym konkursie. Dlatego szczególnie uroczyście przedstawiamy laureatów konkursu 2019.

O laur zwycięstwa można było się starać w 3 kategoriach: WZOROWY PRODUKT, WZOROWA USŁUGA, WZOROWA WIZJA.

W konkursie WZOROWE PODKARPACKIE 2019 rywalizowało13 zgłoszeń.

  • Jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej w kategorii WZOROWY PRODUKT, firmie WiseGlass sp. z o.o. za WiseGlass – lustra reklamowe. Jury doceniło wykorzystanie zaawansowanej technologii w przedmiocie codziennego użytku. Należy podkreślić innowację dotyczącą sprzężenia zwrotnego w procesie zbierania informacji. Projekt posiada duży potencjał rozwojowy jako nośnik różnego rodzaju komunikatów.
  • W kategorii WZOROWA USŁUGA nagrodę główną otrzymała firma P.P.H.U. ROYAL-STAR Krzysztof Pawełek za Innowacyjną usługę szkoleniową pilotów lotniczych. Eksperci podkreślili wykorzystanie nowych technologii w usłudze, co zwiększa możliwość uzyskania licencji pilota. Doceniono kompleksowy, e-learningowy system kształcenia pilotów, włączający różnego typu urządzenia wspierające proces nauki. W efekcie bez zwiększania nakładów polepszają się efekty szkoleniowe.
  • Natomiast w kategorii WZOROWA WIZJA nagrodę główną otrzymała Kamila Sęk za Segment 1/8, mebel miejski – ławka.  Jury podkreśliło uniwersalność zastosowania mebla, który ma charakter modułowy, umożliwiający zorganizowanie przestrzeni miejskiej. Jest to rozwiązanie plastyczne, oryginalne. Doceniono również ciekawy i przemyślany proces projektowy.     

Dodatkowo Jury zdecydowało o przyznaniu 1 wyróżnienia.

  • Wyróżnienie w kategorii WZOROWA WIZJA zostało przyznane Małgorzacie Wisz za Gawrony – naczynia z ceramiki siwej do kawiarni rzemieślniczych. Zauważono wykorzystanie naturalnych materiałów oraz nawiązanie do wartości miejsca wytworzenia produktu, w tym kształtów związanych z lokalną fauną. Jury doceniło rozwiązanie technologiczne związane z wypalaniem ceramiki. Dużą wartością produktu jest wpisanie się we wzornicze trendy globalne.    

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy i zapraszamy do kolejnej edycji konkursu!