Z przyjemnością przekazujemy Państwu ogłoszone 4 kwietnia 2024 r. wyniki XII edycji konkursu WZOROWE PODKARPACKIE. W tegorocznej edycji jury zdecydowało o przyznaniu głównej nagrody w kategorii WZOROWY PRODUKT.

Nagrodę otrzymała firma Stolarstwo Tomasz Wróbel za produkt Pomocnik Kuchenny – Kitchen Helper. Jury doceniło wzornictwo produktu wpisujące się w aktualne trendy w aranżacji przestrzeni, spójną komunikację marki oraz jednorodność materiałową wyrobu. Pokreślono funkcje produktu wspierające integrację i zaangażowanie dzieci w obowiązki domowe oraz  wprowadzenie autorskich detali korzystnie wpływających na użyteczność,  bezpieczeństwo oraz możliwość dostosowania go do wieku użytkownika.

W kategoriach WZOROWA USŁUGA i WZOROWA WIZJA nie przyznano nagrody głównej.

Jury zdecydowało natomiast o przyznaniu 3 wyróżnień.

  • Wyróżnienie w kategorii WZOROWY PRODUKT zostało przyznane firmie Wzorcownia Kosmetyków Sp. z o.o. za produkt Moje Bieszczady – kosmetyki naturalne. Doceniono przede wszystkim oryginalne połączenie opowieści o marce z samym produktem oraz bezkompromisowość w projektowaniu receptur i zapachów. Powiązanie marki z regionem przy równoczesnym dalszym rozwoju oferty produktowej oraz sytemu identyfikacji wpłynie korzystnie na sukces marki produktowej.
  • W kategorii WZOROWA USŁUGA wyróżniono Akademię Artystyczną „Sprężynka” za inicjatywę Rock’n’Fitness®. Jury doceniło oryginalność i świeżość pomysłu. Zgodnie z opinią oceniających: połączenie intensywnych ćwiczeń cardio z rockowymi klasykami może zachęcić do regularnych ćwiczeń nowe grupy użytkowników, niezainteresowanych obecnie taką formą aktywności. Na uwagę zasługuje dobre sprofilowanie produktu, łączącego aktywność fizyczną ze sztuką.
  • W kategorii WZOROWA WIZJA wyróżniono natomiast „Znad Sanu – Ekoturystyczny Produkt Regionalny” zgłoszoną przez Centrum Edukacji i Promocji IDEA Sebastian Niżnik. Jury doceniło kompleksowość rozwiązania odpowiadającego na zidentyfikowane problemy grup docelowych, w tym społeczne, ekologiczne, z zakresu promocji regionu. Podkreślono spójność i wysokie standardy wzornicze opracowanego systemu identyfikacji wizualnej konceptu oraz duży potencjał rozwoju w oparciu o ideę lokalności, integrującej dostawców usług i produktów znad Sanu..

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy i zapraszamy do kolejnej edycji konkursu!